Şiirlerim-1

Yedi renk gökküşağım olsun
Yedi kat gök uşağı olsun
Yaş olsun da gözlerime dolsun
Bol olsun da bereket olsun,aşk olsun

Hayat hikayemde baş rolsün
Her seyehatimde tek yolsun
Gönül koymasın hem aşk’a doysun
Bakmaya doyamasın demime dem koysun

Gönül penceremden bakmana gerek yok
Herşeyde eksiğim bak mânâ gerekiyor
Yaktın,söndüm göz yaşlarına gerek yok
Senden sonra bir köz doktoruna görünmem gerekiyor

Gerçek değildin sen aklıma attığım o yalandın
Bunca zaman o sayede bu yalanla oyalandım
Aşk bitti yalan da bir rüyadan uyandım
Ama çıkan bu sözleri bu rüyada duyardım

Sadece seni anlatmaya hevesim vardı
Sen kalmayınca sevesim kursağımda kaldı
En sonunda yanına yok gücümle vardım
Hatta en derine var gücümle daldım

Benim inandığım tek doğrum sendin
Ama seninde yanlışın var
Tek kıvılcım değerse yanar bendim
Kül olmuşum meğerse yanmışım yâr

Sen yokken çiçek açardım ruhum renk saçardı
Ne olduysa artık hayatıma giriverdin
Sen yokken havalara uçardımda kuşlar kaçardı
Ferim bitti tükendi artık hayatıma gri verdin

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar